26 Augusti 2009

2 dagar av 1277,5 dagar avklarade med plugg. Fast då är sommarlov och andra lediga veckor/dagar inräknade också. Det går bra, men det är lite konstigt att veta att jag pluggar ett helt programm utan att behöva gå till skolan för att göra det. Allt jag behöver finns här hemma eller på bibliotekte :) När jag är i Säter så kan jag åka till Ica Maxi när jag behöver tittat på en föreläsning, för där har dom trådlöstbredband ;) tihi!
Har tragglat mig igenom en föreläsning om vetenskap idag, var ganska intressant faktiskt. Har även tagit mig igenom lite böcker också :) Kanske inte lika intressanta, men ett måste..

Jag har hittat väldigt fina skor på skopunkten som jag så gärna skulle vilja köpa! Jag bara älskar dom och jag tycker att jag borde få unna mig lite skor iallafall :) Sen får jag behärska mig lite, för pengarna måste ju först och främst gå till hushåll och mat och allt annat skit som en människa behöver för att överleva :P Lite sparande också skulle kanske inte sitta fel.

Här är skorna i alla fall:
Pumps
Vanliga stövlar
Stövlar med klack

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0