27 Augusti 2009

Idag har jag kommit på mig själv med att inte alls veta vad det är för dag. Har gått runt och varit helt säekr på att det är onsdag idag, har till och med skrivit 26 Augusti på en inlämning idag också... Är det för att jag har känt mig så trött och helt ointresserad av allt eller är det bara så att den här veckan har gått fort och jag har helt enkelt inte hunnit med? Jag vet inte riktigt...
Redan fredag imorgon och det känns riktigt skönt :) Bara en dags plugg kvar den här veckan, sen kan jag unna mig lite lugn och ro i helgen även om jag måste läsa lite då också. Är sugen på att festa på lördag, men jag får helt enkelt se vad som händer i livet. Nu ska jag i alla fall ta och ringa min karl och sen ska jag gå och sova, är så grymt slut!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0