29 Augusti 2009

Kom precis in från en riktig lång promenad med Becka =) Var härligt att få prata om allt möjligt och träffa henne för det var länge sen.
Hade ju funderingar på att åka ner på stan idag också, men jag tror jag skippar det. Finns inte direkt något som jag vill se idag.. Men jag har fortfarande inte bestämt mig helt, kan ju hända att man kanske tar en drink eller nått annars så blir det filmmaraton med pappa idag också ;) haha! Det är mysigt det också :)

Försöker hitta nån söt liten bil som jag kan införskaffa mig snart, men det går inte så bra. Känns som att jag är lite kräsen :P Helst ska den vara röd, liten, ha airbag, abs, vara helt krocksäker och halksäker, det ska helt enkelt vara omöjligt att dö när man åker med den ;) Dessutom får den inte kosta mer än 10.000kr eller helst inget alls för jag har inte pengarna. Men 10.000 är ju lätt att skicka iväg ett smslån på ;) haha! Jag ska nog hitta nån om passar mig, kanske helt enkelt får ta min Mustang ;) mohaha!

I veckan blir det en date med Elin :D Wie, kommer blir bäst! Saknar <3

H.




Kommentarer
Postat av: Elin

Yay! Det var allt för länge sedan! <33

2009-08-29 @ 21:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0