30 Augusti 2009

Vissa dagar känns tyngre än andra dagar. Idag är en sån dag och jag har inget bra svar på varför det är det. Det har bara varit en sån här dag som jag tror alla människor har lite då och då. En dag då man bara skulle vilja gråta helt utan anledning, varför man nu ska göra det? Man har liksom deppkänslor utan att riktigt vara deppig egentligen. Jag har svårt att förklara vad jag menar, men jag tror att folk förstår ändå.
Det har helt enkelt varit en dag som inte är riktigt lika bra som bra dagar och inte riktigt lika dålig som dåliga dagar.

Jag kanske har en förklaring till att jag har haft deppkänslor, flagar kallas det. Min fina bruna färg jag fick i Turkiet håller på att försvinna.. Tror att det är dags att söka upp ett solarium för jag hatar att vara blek! Det värsta är ju att när vintern är påväg så blir min hudfärg bokstavligen kritvit =( Typ enda anledningen till att jag inte tycker om vintern ^^ .

H.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förstår dig fullkomligt! Det är såna dagar folk riskerar hela ens (inte så värst) hemska livshistoria och stora krokodiltårar om någon frågar hur man mår ;) <3

2009-08-30 @ 21:06:36
Postat av: elin

jo de är bara bra.. han växer och blir stor =D hur lång är din utbildning då, när är du färdig?

2009-08-30 @ 22:09:37
URL: http://elinadamhatem.blogg.se/
Postat av: Helena

Svar Elin V: Ellerhur, så är det verkligen :P Kunde inte säga det bätte själv ^^ Men så är det ju oftast, jag försöker förklara något och du formulerar det bättre ;P haha! LOVE <3

2009-08-31 @ 13:56:00
URL: http://helenamariaandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha! Ja vi kompleterar varandra.. du tänker och jag pratar ;) puss<33

2009-08-31 @ 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0