28 Augusti 2009

Äntligen fredag och helg! Vad skönt det ska bli och bara få ta det lite lungt (som om jag inte har gjort det hela veckan) och slippa att tänka på plugg.
Ikväll blir det en skön hemmakväll med pappsen och Sälskapsresan =) Älskar dom filmerna, men den första är klart bäst! Imorgon hoppas jag däremot på att något kul händer på kvällen :)

Lite småbesviken på mig själv... Betämde att nu skulle det fan vara slut på godiset, men vad gör jag? Jo, jag köper och äter och mår dåligt! Fan också, hjälp mig att sluta med den här skit nu. Vist att man kan få unna sig nån gång, men inte så som jag har unnat mig nu! Jag tänker inte vara nån av dom där människorna som hamnar i Du är vad du äter när jag blir äldre, JAG VÄGRAR! Aja skönt att få det sakt =) Nu vet ju alla vad dom ska göra när jag nämner godis, slå mig på käften, tvinga mig ifrån godishyllorna och typ säga åt mig att lägga dom pengarna på annat. Funkar det inte så får jag väl ge mitt bankkort till nån och så får jag bara pengar när jag behöver kläder och mat. Precis som när man var liten och fick veckopeng ;)

H.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

håller helt och håller med dig! Det är fasiken svårt att låta bli godis! Jag säger samma sak typ varje dag, från och med idag ska jag sluta äta godis, och senare på eftermiddagen sitter jag med en choklad kaka i handen. Fan. :/

Fick din blogg adress av mamma! :)

Kram

2009-09-05 @ 08:28:27
URL: http://crazylifeofmadeleine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0