22 December 2009

Asså vilken hysteri det blev om att Brittany Murphy gått och dött. Jag vet knappt vem bruden är och kan inte placera henne i någn film som jag har sett ^^ Visst känner jag igen henne på bilder men mer än så är det inte! Okej att dom skriver en liten artikel om att en skådespelerska har dörr, men måste tidningarna dra ut på det så ruskigt mycket? Förhoppningsvis blir det inte lika långdraget som det blev mer Jacksson... "Alla är vi djur, alla ska vi dö"

Två och en halv timmas resande bara för att ta sig från Säter till Eskilstuna, jävla SJ säger jag bara.. Jag kom fram i alla fall och det ska jag väl vara glad för. Kommer kännas konstigt att gå och sussa ikväll, kommer kännas så ensamt!

Har äntligen skaffat mig ett nytt bildredigeringsprogram, inte lika coolt som PS men det fungerar i alla fall ^^ Fördrev tiden på tåget med att leka lite med bilder. Känner mig lite ringrostig på den fronten, men hoppas på att jag ska kunna klura ut hur det här programmet fungerar. Verkar vara hyffsat likt PS i alla fall :)

 

H + M = Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0