22 December 2009

Idag ska jag åka tåg till Eskilstuna. Känns lite konstigt för jag har inte åkt tåg från säter till eskilstuna på hur länge som helst. Känns som att det skulle kunna vara någon söndag för typ ett år sen. Usch! Får träffa babe igen om några dagar :D <3

Känns inte som att det är julafton om två dagar, har liksom inte fått den där riktiga julkänslan än.. Kommer den inte snart kan jag i alla fall garantera att den kommer klockan tre på julafton då jag kommer sitta bänkad framför TVn ;) Kalle Anka in my <3 Aja det är ju i alla fall mysigt att det är snö ute :)

I söndags hade vi lite julmys här och jag fick världens mysigaste filt at Marcus. Snug-rug heter den och den passar lilla frusna mig perfekt :D Nu kommer jag aldrig mer behöva gå ut och elda längre ;) tihi!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0