4 December 2009

Tänk att det finns så mycket skit man kan prata om en person och jag känner mig inte ens elak när jag gör det. Eller det är väl egentligen inte bara en person, det är ju personens fru också. Är man som dom är så får dom ju skylla sig själva lite. Tror inte att det finns någon på hela lärarprogrammet som tycker bra om dom där personerna ^^ Aja nog om det, ska ju förhoppningsvis inte träffa dom något mer. Sk bara försöka stå ut med deras konstiga inlägg i forumet på Fronter.. Det klara jag nog!

Helg igen och jag ska spendera den med att måla och slappa. Om jag var lite hantverkig så skulle jag kunnat sätta lister här, men eftersom att jag inte har en aning om hur man gör så är det nog bäst att jag struntar i det. Risken finns ju att jag förstör alla lister och nya måste införskaffas.
Hm, nu klickade jag på något på min dator som gjorde att all text blev kursvi.. Går inte att ändra till vanlig, fan! Betyder nog att jag inte ska skriva mer ^^

H.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0