1 November 2009

Om två månader är det 2010! Kan inte fatta att det här året snart också är slut.. Känns liksom som att det inte alls var länge sen jag låg och spydde ner sängen och det är ju snart ett år sen xD Usch, fyller snart 20 också.. och inte får jag åka på nån jävla kryssning för det.. Nån jävel har ju kommit på att höja åldersgränsen till 23.. Jag som ville fira min stora dag på en kryssning! BAJS!

Idag träffade jag Elin på stan :D Blev fika och inköp av jättefina stövlar :P Svarta och rosa är dom. Köpte dessutom en mössa så nu ska jag inte frysa om öronen ^^
Jag och Ernst tog och åkte upp till stugan idag också. Har ju praktik i morgon till på torsdag så då lär man ju vara här uppe :) Mörkt och ensamt är vad det är, men det kan ju också vara skönt i bland :) Plugga lite till, kolla TV och sen sova är mina planer för kvällen :)

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0