13 November 2009

Asså nu vet jag inte riktigt vad människan tänker med.. Först jämför forskarna oss med råttor och hundar för att komma fram till hur vi beter oss vid olika tillfällen. Var någon stans är vi lika råttor och hundar? Tänker vi likadant som dom och när det gäller djupare saker, beter vi oss likadan då? Kom igen liksom!
Sakerna som dom undersökte kunde ju vilken jävla jubelidiot som helst komma fram till! Nån jävla snubbe kom ju fram till att hundarna började dräggla när dom fick se mat. Sen fick dom hör en signal samtidigt som dom fick se maten och tillslut räckte det med att dom hörde signalen så började dom dräggla. På det sättet kom dom fram till att det är likadant för människor. SMART! Vi ger honom nobelpriset för det!
Nu är det någon annan forskare som har kommit fram till att maskarna dör i förtid om dom äter socker så det måste vara likadant för människor också.. Som om man inte kan lista ut det utan maskarnas hjälp? Vad ska dom komma fram till nästa gång? Att om man svälter ett djur så dör det så därför måste en människa också dö om man svälter henne? Kanske dum jämförelse, men det är ju ungefär så dom andra känns också ^^

Aja nog om det. Otursdag idag och jag känner på mig att det kommer hända något! Kanske jag borde begrava mig i plugg hela dagen för att vara säker på att inget händer? Nej, tror inte det!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0