17 November 2009

Asså nu är jag så jävla trött på min helvetes jävla cp äckel lärare som jag har! Han kan fan köra upp sig själv där solen inte lyser... Seriöst, hon vet verkligen hur man får elever att få ännu dåligare självförtroende än vad dom redan har! Hur fan kan man bara skriva massa negativa saker och inte skriva något positivt alls om en uppgift som skulle lämnas in för granskning. Hur kan man anse att bara bara för att jag har börjat två meningar med MEN så är det helt fel! Två meningar i en text som är fem sidor lång?! Hur kan man skriva till någon "har du hört talas om frågetecken?" Jävla cp människa! Fan vad jag ska klancka ner åp henne i morgon och säga hur jävla dålig hon är.. Fattar inte att hon är lärare! Tror fan att hon hotade Dalarnas Högskola för att få börja jobba där!

Jag ljuger inte när jag säge död åt kärringen!

H.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja fy faan! jag och en klasskompis pratade om det idag. hur lärare är och hur dem bedömmer. ibland fattar man inte att dem blivit lärare ens en gång! Vissa lärare bedömer en inte på HUR bra man är utan HUR man ÄR! det är helt jäkla sjukt det med. bara för att man är på ett visst sätt så betyder inte det att en uppgift automatiskt blir dålig. helt stört det där. hoppas att hon får höra hur hon är! från fler än bara från dig. SKIT kärring det där ju!

2009-11-18 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0