19 November 2009

Då var det fredag igen och jag är uppe tidigt. Hade varit skönt med sovmorgon, men varför bryta på det invanda med att gå upp tidigt i veckorna och sova ut på helgerna? Aja, jag sitter i alla fall och väntar på att det ska bli ljust så jag kan gå ut och börja stapla den veden som Marcus köpte igår. På något konstigt sätt är jag på staplings humög ;P Men det kanske är för att jag vill ha helg nu! För helg kommer det att bli så fort veden är klar! Inget plugg för min del tills måndag tror jag ^^ Då är det föreläsning och tentaskrivning (igen) som gäller... Kan ju alltid hoppas på att det blir bättre den här gången ^^
Sjukt vad det blåser ute... Är det vindarna från Skånestormen som har kommit hem till oss? När jag läste om stormen i Skåne så kom jag att tänka på när den där Gudrun eller vad den hette flög runt i Sverige för några år sen. Jag och Lotta höll ju på att blåsa bort när vi skulle till bilen typ halv sex på morgonen för vi skulle till Västerås och tävla ^^ Det var roliga tider, badminton in my heart!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0