2 November 2009

Ullared, klockrenare program har jag nog aldrig sett. Att åka till Ullared verkar vara ungefär som att åka på festival. Drar ihop ett gäng, åker iväg, slänger upp tält och allt sånt. Sen är det dags att köa för att komma in i affären (på festival så är köandet för att komma in på festivalområdet) Man springer runt där inne ett tag, tjatar med folk och går sedan tillbaka till tältet. Där fortsätter man prata med grannarna, går och lägger sig och fortsätter sedan köandet nästa dag ^^
Kanske ska ta och skita i festival i sommar och åka till Ullared istället då ;) Eller inte!

Dagen har varit mycket bra. Har varit på min VFU, dagens och dom kommande dagarnas uppgift är att observera sittuationer där barn lär sig. Roligare än vad jag trodde det skulle bli, ser saker på annorlunda sätt än innan. Dessutom så lär sig barn hela tiden, spelar ingen roll nästan vad dom gör. Mycket skoj, det jobbiga blir sen när jag ska få ner allt mitt klotter på papper och beskriva mina sittuationer jag har observerat. Bara beskriva! Sen göra en annan text, men där är jag inte lika säker på vad jag ska göra ;) Hoppas på att Gööööööööööran svara på mitt mail xD

Fortsätta kolla på Ullared nu, ringa älsk, träna mage och sen sussa :)

H.

Kommentarer
Postat av: Linette

jag ska till ullared den 15e november, kom med du haha =)

2009-11-04 @ 10:46:38
Postat av: Svar:

Haha, tack men jag får tyvärr avböja ;P Pengarna finns inte och plugget tar för mycket tid ;) men det skulle fan vara kul!

2009-11-05 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0