24 November 2009

Andas Helena, andas! Det är ju riktigt kul när man köpt office-paketet och äntligen fått hem det och så går skiten inte att installera, BAJS! Den här dagen kommer inte bli bra känner jag. Kommer säkert dö när jag ska cykla till massagen eller så kommer mina icke befintliga muskler att knådas sönder ^^ Jag är inte bitter för det...

Funderade på att åka och få lite svinvaccin idag, men jag kom fram till att det är inge kul att stå och köa själv hur länge som helst för att få en spruta så jag sket i det. Tar det en annan dag när ajg kan tvinga med någon att köa med mig ;) Jag kan typ garantera att om jag skulle ha tagit det där vaccinet idag sp så skulle jag säkert fått värsta komplikationerna av et för att min dag inte varit den bästa... menmen, det är väl sånt man får leva med ^^ Jag är i alla fallklar med tentan typ. Ska bara koll igenom den en extra gång, få ångest över om jag verkligen gjort rätt och sen lämna in den.. URK!

En galen brud innan det vankades party i västerås med många kuliga människor! Bra och kul kväll, men dansgolvet var en aningen halt ;) haha!

H.

Kommentarer
Postat av: cattis

miss youuu<3

2009-12-07 @ 04:21:51
URL: http://bhuppochner.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tyckte väl att jag kände igen tavlan i bakgrunden! xD it's at my house! :D

2009-12-10 @ 13:02:04
URL: http://bohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0