26 November 2009

Kalla mig tönt, men jag sitter och lyssnar på världens bästa The Ark. Sist jag gjorde det var nån gång i nian.. Sjukt länge sen, men jag kan fortfarande alla låtar utantill! Ryser i kroppen när jag hör Salos röst, så sjukt underbar röst. Ska fan se dom på P&L i sommar om det nu ska vara det sista jag gör och om jag nu måste stå där helt själv. Jag tänker vara den där lilla fjortisen som springer efter och ska ta bilder på mig och dom tillsammasn för jag fick aldrig göra det under min The Ark period, dom kom aldrig till Eskilstuna så jag kunde gör det!

Ola från P&L 2007, Foto: Simon Berglund.

Kommentarer
Postat av: madeleine

the ark var mina favvoriter när jag var yngre också! :) jag var på the ark, uggla och håkan hellström konseren i leksand, kommer jag ihåg! :)

Nu måste jag leta fram någon bra låt med the ark! lääänge sen jag lysnade på dem.

Allt bra med dig och marcus?

puss

2009-11-30 @ 10:39:31
Postat av: Svar :)

Asså dom är grymma :P Jag ville också se dom när dom spelade i eskilstuna, för det var väl kalasturnen dom tre körde ihop :)

Jodå det är bra, lite ensamt i stugan nu när Marcus är i Norge :)Hur är det med er där nere och hur går det med all packning? :)

Puss!

2009-12-01 @ 06:53:20
Postat av: madeleine

ja precis det var nog då. :)

Förstår att det är ensamt, då marcus inte är hemma.

Jo d¨å, eliaz är sjukling. och packningen går bra. Vi har packat nästan allt, men lite är det kvar, men det tar vi i sista veckan. lilleman måsye ju leka med något:) hihi

Puss

2009-12-01 @ 09:15:47
URL: http://crazylifeofmadeleine.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0