1 Oktober 2009

Hör väl inte till det vanliga att jag skriver två inlägg på en dag, men jag känner att det är skönt att skriva. Det spelar liksom ingen roll vilket humör man är på eller vad man skriver om egentligt, det är bara skönt att låta fingrarna prata istället för munnen =)

Nu ikväll var jag nere på stan en sväng, var ju kvälls öppet. Tror faktiskt att det brukar vara det 1 Oktober varje år :) När jag skulle åka hem lyssnade jag på min ny mixade skiva och då började helt plötsligt Backyard Babies strömma ut genom högtalarna och jag blev så lycklig när jag hörde låten. Jag hade nämligen (utan att jag kommer ihåg det) lagt in Minus Celsius på skivan. Den låten är det absolut bästa som finns, den betyder väldigt mycket för mig och jag blir alltid lika lycklig när jag hör den.
Det var den första låten med Backyard som jag hörde och den sitter aldrig fel. Jag vet egentligen inte varför jag blir lycklig och mår bra av den för den relaterar inte till något speciellt tillfälle, den är bara bäst helt enkelt.
Det bara sprudlar i kroppen och inget kan få mig att må dåligt nu, har lyckokänslor som skuttar runt i min kropp och jag skulle helst bara vilja hoppa runt i huset och skrika av lycka. Inte för att det har hänt något speciellt som skulle göra mig lycklig, men det behövs inte när man lyssnar på BB. AAAAHHH vad allt bara är underbart just nu i denna stund <3

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0