13 Oktober 2009

Klockan är 7.14 just nu och det börjar äntligen ljusna lite så jag kan gå ut och gå.. Har varit lite dålig på det den senaste veckan.
Babe ligger och sover och det är väldigt lockande att gå tillbaka till sängen och krypa ner under täcket. Känner mig lite konstig i magen, hoppas på att det inte är något. Skulle vara ganska jobbigt om jag blev sjuk eller så..
Igår var väl en mindre bra dag, var på ganska dåligt humör hela dagen, men det var ju för att inget ville fungera. Skulle sätta ihop en bänk som var trasig när vi öppnade paketet, men det var bara två av lådorna som tur var så vi kunde sätta ihop resten. Men när vi börja bläddra i beskrivningen så inser vi att det fattas två sidor i den :O Gissade lite hur allt skulle sitta vilket ledde till att vi var tvugna att göra om typ två gånger.. HATA! Sen vill inte internet fungera som det skulle under min föreläsning, diskmaskinen cpade sig i början fast nu verkar det som att den fungerar förhoppningsvis :) Aja, hoppas på en bättre dag idag!

Håller på att få en tattuering ritad åt mig :D vill ha den nu, vill höra det surrande ljudet av nålen och vill bara känna smärtan över hela ryggraden. Kommer bli helt bäst hoppas jag!

Promenad nu då, sen frukost, föreläsning, lite städ, seminarium, mer städ och sen sova kanske?

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0