14 Oktober 2009

Idag var det bara att gå upp halv sju och ställa sig i duschen innan jag skulle till VFU:n. Snacka om att jag verkligen vaknade i duschen också eftersom att vattnet var svinit kallt! Inte nog med att jag var jättekall efter duschen så var jag tvungen att stå ute i minusgrader och skrapa bilen... ^^
Dagen på VFU:n har varit jättebra, fick göra lite olika saker och såg lite saker som man inte tänker på annars som har med genus att göra. Det var ganska kul att se i verkligheten det som står i böckerna. Hur vi behandlar killa och tjejer olika liksom.. Tråkigt att man gör det, men ganska sant är det..

Ska snart slänga mig i ett härligt bad innan jag ska sova :P En dag på VFU:n i morgon också och sen på fredag kommer Elin hit :D

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0