15 Oktober 2009

Hur kommer det sig att om man tar bort alla leksaker på en förskola och gör allt så neutralt som möjligt så kommer flickorna ändå på något sätt leka "hem" ute i sandlådan och pojkarna kommer leka nån typ av krig eller dom typiska "pojklekarna"?

Var på VFU idag också och det gick ganska bra =) När jag kom hem såg jag att babe hade satt upp några lister, väldigt fint kommer det bli :D Han är så duktig och händig min karl! Vi tog oss en sväng till Borlänge och gick förhoppningsvis in på Vattenhuset för sista gången idag ^^ För vi är ju absolut iiiiiinte stammisar där ;) haha! Blev även en sväng in på Jula och det är ju nästan som att man får dra ut Marcus där ifrån ;P tihi! Han blir som ett litet barn i en godisaffär ;P
Nu är det snart sängen som gäller känner jag, måste upp i morgon så jag orkar med en mrgonpromenix, plugga lite och fixa här =) Sen kommer ju Elin också :D

H.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kaaaanonkul (Y) Tänk att jag klarade av att köra själv :O

2009-10-17 @ 12:56:28
Postat av: Anna-Karin

På tal om att leka utan "leksaker": Det sägs att jag lekte med "kaninkluttar" när jag var liten. Heh!

2009-10-18 @ 21:54:42
URL: http://livingaloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0