23 Oktober 2009

Lyssnade på Promoe i bilen när jag åkte in och handlade idag. Lyssnar ofta på den skiva, den är så ruskigt klockren! Dessutom tänker jag tillbaka på massa underbara minnen från P&L. Den skivan är verkligen P&L 2009. En sjukt rolig vecka som jag bara vill göra om, sjukt roliga människor som jag träffade, gamla som nya! Var kanske lite arg en av kvällarna och det ångrar jag, men alkoholen är väl det jag får skylla på ^^
Så jäkla kul vecka, alla resor mellan Borlänge och Nyhyttan bara för att få bada och duscha lite, alla besök på MAX (kan ju medela att jag fortfarande inte har ätit på MAX sen dess) all pissljumen cider man drack, cp-människorna som bestämde sig för att campa mitt framför våra tält, våran andra grannar som hela tiden skulle "smaka" på ens dricka ^^ Den bruden frågade nog alla i vårat camp och alla var lika irriterade på henne ;) folk som helt plötsligt försvann in i tältet och bomchickawowwaowade ;) haha! Alla konserter, Promoe, Backyard Babies (bäst som alltid), Gentleman, Lars Winnerbäck (tro det eller ej, men jag gillade verkligen hans konsert), såg ju även Mötley Crues ljusspel xD annars hördes bara musiken ^^
Alla god mat, pankakorna på campingen var ju i världsklass och även pastan på festivalområdet, alla smuts och skit ^^ Min tabbe med Alex jävla is som, mitt finger var helt fuckat i flera veckor efter det ;P
Ångrar att jag inte hade en kamera med mig, men jag får ragga på dom som hade det och tog massa bilder. Kan ju vara kul att ha liksom ^^

Älskar att sitta och tänka tillbaka på bra saker, saker som gör att man mår bra och bara vill fortsätta med den känslan! Har massa bra minnen från den här sommaren och även det här året som får hela min kropp att durra bara jag tänker på dom. Underbara minnen som jag hoppas att jag alltid får ha kvar :D
Det senaste året har varit det bästa på länge. Det går åt mitt håll nu, inga människor som ska förstöra för mig genom att ljuga och tro att allt blir bra igen bara man säger förlåt! Så ruskigt skönt att slippa dom. Det här året har lärt mig att tycka om mig själv även om det inte riktigt går så bra vissa perioder ^^

För övrigt har dagen varit ganska bra. Elektrikerna var här och gjorde det sista så nu har jag och älsk el som fungerar i hela huset :D Läst i en bok om genusperspektiv, hur vi ser på flickor och pojkar i förskolan. Sjukt intressant, det har verkligen fått mig att ändra synsätt på barn och vad vi som vuxna gör. Detta är en av mina lärdommar i portfolion som jag också har suttit och funderat över idag ^^ Nu är det bara slappa hela kvällen som gäller, kanske får nått städ sug senare. Måste liksom prova en sak och se om det blir bra ^^ Jag är sån som måste prova för att sen bilda mig en uppfattning, jag kan inte bara mäta med en tumstock liksom xD

Lars Winnerbäcks konsert med hovet på P&L 2009 var Guld värd

H.


Kommentarer
Postat av: Sara

jag har alltid sagt att Lasse är KUNG!

2009-10-23 @ 19:24:05
URL: http://sata.blogg.se/
Postat av: Helena

Men han är bara Kung när man ser han live ;)

2009-10-23 @ 20:57:48
URL: http://helenamariaandersson.blogg.se/
Postat av: madeleine

hej:)

Ja det ska bli kul att komma upp över igen! :)ja då får vi verkligen ta och ses mera! =)

kram

2009-10-24 @ 10:49:33
URL: http://crazylifeofmadeleine.blogspot.com/
Postat av: linette

ja, winnerbäck är guld värd! =)

annexet i globen nästa helg!



hur mår du Helena?

2009-10-28 @ 10:32:13
Postat av: Svar till Linette

haha, ja men det var inte riktigt han jag menade var gul :P var typ stämningen, folket och allt som hände runt omkring :P

Jodå det är ganska bra, sj?

2009-10-28 @ 16:15:25
URL: http://helenamariaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0