24 Oktober 2009

Ännu en dag har flugit förbi och jag har faktiskt hunnit med att göra det som jaghade planerat för dagen. Har till och med hunnit med både promenad och springtur, duktiga jag! Kändes otroligt skönt och nu vill jag bara ha mina DVD:er så jag kan komma igång ännu mera.

Har spenderat en ganska stor del av dagen med att slappa framför datorn och tro det eller ej, men framför blocket dessutom. Marcus har smittat mig. Men jag tittar inte på bilar, utan jag tittar på katter! Skulle vara så mysigt att ha en lite missekiss här hos oss. Speciellt mysigt blir det dom veckorna Marcus är på jobbet för då behöver jag inte vara så ensam :) Hittade massa små söta godingar som jag vill ha, men det får nog vänta lite tills i alla fall alla lister är uppe så det inte ligger så mycket bröte överallt. Kan ju inte ha en katt som fastnar i allt skit. Men då är det ju tur att det inte är så mycket kvar att göra på köket :D Så innom en snar framtid kommer vi få tillökning om jag får bestämma ;)

Nu är det slapp framför TV:n som gäller medans jag gör rent badkaret :D Lördagsmys!

H.

Kommentarer
Postat av: svärmor

ja du har då rätt tänk! en katt är det bästa sällskapet (efter guben förstås) skulle gärna ha fler men inser att det inte skulle funka.....

2009-10-24 @ 23:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0