25 Oktober 2009

Varför kan inte jag bara få vara som alla andra...?

Kommentarer
Postat av: Anna

För att alla andra är mycket sämre än du! Du är perfekt som du är Helena, och det är bara pga det som vi lyckats behålla vår vänskap så länge <3

2009-10-25 @ 17:31:59
URL: http://annabaeckman.blogg.se/
Postat av: Pernilla

oj.. jobbigt att vara som ALLA andra. Snacka om multipel personlighets störning! Låter lite enklare att bara vara du då, fast det är inte så "bara" tycker jag själv! Jag menar, jag står till och med ut med dig, trots att du för all evighet har förknippat orden "how could this happen to me" med utomjordisk, fruktansvärd, olidlig SMÄRTA.



Jag ryser fortfarande när jag tänker på din falska stämma, som skär som glaaaas i mina öron. Men du är ju liksom Dvärg-Gunnar, så allt är förlåtet. Om du vore "alla andra" hade jag dödat dig för länge sen.



Håller inte med Anna, du är inte perfekt, för det är ingen (utom jag). Men du är bra nära!



2009-10-30 @ 16:14:55
URL: http://pernillab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0