26 Oktober 2009

Ny dag, nya tag och nya bra känslor!
Kvällen igår var helt flippad, förstår inte vaifrån jag egentligen får alla mina cp tankar om mig själv ifrån.. Hatar att jag inte vågar berätta för någon, det ska det fan bli ändring på. Jag ska höja mitt självförtroende och tycka om mig själv. Inte jämföra mig med alla andra, våga prata med folk!
Ta ett steg i taget och bli en bättre människa, inte falla tillbaka.. Måste börja lyssna på min kropp, även när jag är ensam hemma. Jag börjar nu förstå varför mamma sa som hon gjorde för ca ett och ett halvt år sen, varför hon hatade med det. Jag vet inte om hon var seriös eller inte när hon sa det, men det satte i alla fall spår Tack mamma!
Tack Elin igår för att du tog upp det på msn, jag behövde höra dom bra orden!
Tack Marcus för att du finns och står ut med mitt eviga tjat om mitt utseende och tack för att du säger att jag är fin som jag är!
Tack alla för att ni finns!

Nu är det dags för lite slappis tid efter seminariet, promenad och handla lite ska jag göra. Sen så ska jag begrava mig i min examinationsuppgift :) Tjingeling!

H.

Kommentarer
Postat av: madeleine

men lila gumman, vi får ta och träffas en del när vi flyttar upp tycker jag! DU är BRA! och du är fin! Tro lite mer på dig själv! Du kan! Ha det gott! Puss Kram

2009-10-27 @ 07:27:40
URL: http://crazylifeofmadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0