27 Oktober 2009

Det är tisdag idag, 13 dagar kvar. Känns som en evighet! Precis pratat med Älsklingen och hela min kropp blir alldeles varm när jag får höra hans röst. Finns ingen som jag tycker om och älskar så mycket som jag älskar Marcus! Mitt allt, det är precis vad han är och jag är så lycklig över att det är vi två. Jag längtar tills måndagen då han kommer hem, den känslan som sprider sig i kroppen då är en utav dom underbaraste känslorna man kan :D När jag tittade på Bonde söker fru här om dagen filmade dom den platsen i sundbyholm som du och jag hade våran lilla picknick på förra sommaren, om man nu kan kalla det picknick ;) Mysigt vat det i alla fall, en utav dom bästa dagarna i mitt liv!
Älskar dig utav hela mitt hjärta, finns ingen annan som du! Vi två <3

(det skulle ligga en fin bild här på oss två, men det ville sig inte riktigt)

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0