29 Oktober 2009

Ögonen vill bara stänga sig hela tiden. Så fort jag öppnar boken drar det i ögonlocken.. Varför blir jag så trött? Jo, att jag går upp väldigt tidigt på morgonen kanske är en orsak. Men jag tycker inte att det borde vara det. Åt lite nyss och tycker därför att energin i kroppen borde vara på topp, men så är det inte. Istället känner jag mig tröttare än tröttast och vill bara lägga mig ner och somna. Somna och inte vakna på flera timmar, somna och kanske inte ens vakna på flera dagar. Somna, vakna upp och känna mig riktigt utvilad.
Kanske tar jag i för mycket när jag vet att jag är ensam. Kanske blir det för mycket för min kropp när jag vill få klart så mycket som möjligt så jag kan ta det någolunda lungt sen? Att vara trött är väl min kropps sätt att säga ifrån, säga att jag borde coola ner mig och ta en sak i taget. Inte tänka på allt som måste göras och allt som ska ske. Jag behöver ha lov, precis som alla andra som går i skolan har just nu. Jag får väl nöja mig med veckan jag får under jul och sen är det bara att bita ihop tills sommaren kommer.. Jag vill ha sommar!
Aja, bort från tankarna och tillbaka till boken som jag egentligen borde har varit klar med vid det här laget om jag inte var så nedrans trött..

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0