30 Oktober 2009

Det märks att det är alla helgona på g för parkeringen till kyrkogården är helt full av bilar. Härligt med lite ljus som kommer lysa upp min väg hem ikväll efter ute rundan med Becka och Bo.
Har varit nere på stan och hämtat ut två böcker från bibblan. Ska ta och börja läsa en av dom, glömde ju alla andra böcker i Säter. Klantarsle! Aja, bara att biya ihop och se till att läsaläsaläsa ^^ Har kommti fram till att det är ganska kul att läsa vissa böcker vi har läst tidigare. Jag märker verkligen att mitt lässätt eller vad man ska kalla det har förändrats sen vi började :P kulkul!
När jag var på stan köpte jag även lila strumpbyxor och en svart liten bok. Strumpbyxorna ska jag ha ikväll, snygg jag kommer vara ;) haha! Den lilla svarta äckliga boken som jag kommer kalla den för ska jag ha till att skriva av mig i. Skriva dumma saker som jag tänker om mig själv bara för att få ut dom! Kommer bli bra.

Gå inte en dag utan att jag saknar och längtar <3 Dagarna går fort, men det känns ändå som en evighet!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0