31 Oktober 2009

Tänk att jag aldrig har tänkt på det viste. Det krävdes en Pernilla för att jag faktiskt ska fatta att jag inte är som alla andra och att jag egentligen inte vill det heller. Eller ibland vill jag det men ändå inte. Svårt att förklara.. Men jag har i alla fall kommit fram till att jag är inte som alla andra, jag är DvärgGunnar. Jag är den där jobbiga lilla ättriga människan som går runt och ger folk hörselproblem genom att på mitt vackraste vis sjunga "how could this happen to me, i made my mistake..." Har varit nära döden flera gånger på grund av den där sången xD

Ska nog ta mitt feta arsle och åka och köpa chips! Vanliga sourcream and onion, fan vad gott!

H.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tack för din jättefina kommentar! Det är superkul att även du funnit lyckan. :-D Ni är så söta ihop.

2009-10-31 @ 19:29:00
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag vet, jag är typ Einstein eller nåt

2009-11-02 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0