6 Oktober 2009

Är ganska så jättetrött faktiskt! Somnade inte förens vid tolv igår och sen vaknade jag vid tre och var jättehungrig. Sådär hungrig så man får ont i magen så det tog en stund innan jag somnade om då också.. Vaknade vid fyra av samma sak. Då tänker väl folk att va fan går hon inte upp och äter nått då? Nej, det går inte. Det finns inte i min värld att gå upp när man ligger i sängen bara för att äta. Bättre att vänta tills frukosten istället och bara stå ut med att man är hungrig helt enkelt. Det dumma är ju att om jag är hungrig när jag går och lägger mig på kvällen så tänker jag likadant...
Sen väckte Marcus mig vid femtiden och sa att det stod människor på tomten! Fatta skraj jag blev då... Han stod i fönstret oh tittade ett tag, men jag vågade inte. Tror att alla skräckfilmer passerade revy framför mina ögon ^^ Jag somnade inte om på nån timma då i alla fall... Låg och lyssnade på alla konstiga ljud som jag hörde, om det var någon som gick på grusgången eller om det körde en bil nån stans. Hann till och med tänka tanken att det kanske var människor från Säters sjukhus som hade rymt, eller att det var några konstiga grott människor som hade vågat sig fram. Sånna där som är med i filmen I'm legend eller som i en annan film där några tjejer ska klättra i grottor och så fastnar dom där och så kommer det fram massa wana be Smeagols (eller hur han nu stavas) och dödar dom ^^ Sån är jag när jag bli rädd.
Får ju i alla fall hoppas att det var som Marcus sa att han hade sett i syne, annars vet jag vem som aldrig kommer gå ut och elda på kvällarna xD haha! Och om det nu var något där som kommer tillbaka så får jag väl helt enkelt bli polers med dom så jag har några vänner här uppe ;P

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0