1 September 2009

Gick nyss igenom kursunderlaget för dom kommande fem veckorna, oj eller OJ! Snacka om att jag kommer vara trött på att läsa och det värsta är att efter det kommer det nio veckor med ännu mera... Men det är bara att bita ihop och gilla läget! Det sköna är ju att jag kan göra allt hemifrån :)

Tänkte tillbaka på sommaren förut och kom på hur jävla bra den var! Alla roliga saker som var inplanerade blev bäst!
Midsommar: Sjukt kul, men oj vad jag var gasförgiftad! '
P&L: Det roligaste på hela sommaren, sjukt roliga människor+fylla+bra musik+lite tårar (a)=<3
Varberg: Skön vecka med dom bästa djuren som finns, hästar <3
Jobb: Kanske inte jättekul, men klirrklirr!
Turkiet: Underbart :D Var ju där med den bästa!
Får ju inte glömma alla dagar på strande med vänner <3

Hoppas att vintern blir lika kul som sommaren ;D

H.

Kommentarer
Postat av: Sara

och vår middag på athena! :)

2009-09-02 @ 15:42:37
Postat av: Helena

Jaa :D den var bäst, billg och god mat med vitlök gillar jag :D

2009-09-02 @ 20:04:54
URL: http://helenamariaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0