12 September 2009

Införskaffat en bil :) En skoda felicia från -96 som går som bara den. Jag och babe tog vrålåket ner till Märsta igår kväll för att dricka lite med Anna och Olle. Var riktigt roligt, fick äntligen lyssna på dom omtalade ljudklippen som Marcus och Olle hade spelat in på fyllan nån gång. Ojojoj säger jag bara, garva som bara den! Fick se massa bilder också från deras tid i v-rås och lite bilder från e-tuna dagen förra året och p&l bilder och andra kul ;P Diggar den fina mössan ;) haha!
Idag tog vi oss till Uptown och besökte IKEA för att inröskaffa en bänkskiva. Har aldrig tyckt att det har varait så tråkigt på IKEA som jag tyckte att det var idag, fick ju liksom köa i typ en timma bara för att beställa skiten! Menmen, det kommer bli grmt när det är klart :D


Ernst har jag döpt bilen till :) Egentligen är det en röd mini cooper, men den är bara lite maskerad ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Helena, det där är ju en familjebil...har jag missat något?!

2009-09-13 @ 02:13:57
URL: http://sata.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha nej, den är bara billig att köra och har dragkrok så därför blev den bra :P

2009-09-13 @ 10:29:25
URL: http://helenamariaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0