18 September 2009

Dagen började tidigit imorse, halv åtte var jag uppe. Satte mig direkt vi datorn med kanelknäcke (mums) och en hög böcker fraför mig. Halv nio var det dags för studiegrupp och det var ju ganska kul ;P satt typ och klagade på allt och alla kändes det som, kom inte fram till något vettigt alls xD Men det var en skön och kul start på dagen :) sen blev det föreläsning, ganska bra.

Inger och Carina kom förbi och fika lite och kollade inte det nya sjukt snygga vardagsrummet/köket :P Lite avundsjuka kanske ;) tihi! Efter det drog jag och bejb till Livelongtime och köpte en soffa :) Så skönt att få sitta i en soffa och inte på golvet länger :P I morgon kommer el-snubben :)

Kanske dags att ta tag i fettet, ja egentligen! Men just nu lockar vin och annat gott lite mera... :)

H.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

va? ny soffa? har han sålt den andra super sköna?

2009-09-19 @ 09:42:49
URL: http://crazylifeofmadeleine.blogspot.com/
Postat av: Helena

haha jaa, den sålde han nu i veckan :) Men nu har han en ny superskönt soffa :D Du får komma hit och prova den ;)

2009-09-19 @ 15:31:34
URL: http://helenamariaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0