22 September 2009

Om en vecka har jag gjort min första tenta, LÄSKIGT! Känns som att det kommer gå åt helvette rent ut sakt. Hur mycket litteratur som helst att läsa in och det är inte det lättaste att läsa och förstå heller.. Vet ju i alla fall vad jag kommer göra den här helgen som kommer. Kommer ju inte direkt få nån dag ledig och pusta ut efter tentan heller, nej då är det dags att läsa in läroplaner från andra länder... Längtar till veckan över jul då jag är ledig! På ett sätt ångrar jag att jag börja plugga direkt, men jag är ändå glad att jag gör det =) Får ju i alla fall hålla på med sånt jag tycker är kul!

Tur att det i alla fall finns några saker att se fram emot. Blir bland annat en resa till Göteborg om två veckor för att se Hardcore Superstar med babe =) En sväng förbi Varberg också, måste se hur det går för Helen och Lennart med jobber jag började åt dom i sommars ;) Måste få gosa lite med hästarna också, evigheter sen ju!

Resten av kvällen ska nu spenderas i soffan, det finns ju faktiskt en gräns till hur mycket en människan kan läsa på en dag!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0