23 September 2009

Då var man i Eskilstuna igen. Nu har jag inte ens någon egen handduk som hänger på en krok längre och det måste ju betyda att mamma och pappa inte anser att jag bor här längre ;) haha!

När jag skulle åka hem idag såg jag något mindre mysigt på trappan utanför huset, det var en spiondelkoloni! Fy vad äckligt, jag var ju bara tvungen att ta kort på det också :P haha!

 

Nu blir det snart sängen så jag kan skapa nya krafter tills imorgon. Har ju inte direkt pluggat idag, jag orkade verkligen inte efter att ha kört typ stenhårt i några dagar! Nu gäller det att svara på alla tenta-frågor så jag kan lära mig det där =) Kommer gå bra, även om det inte känns som det.. Måste fan skaffa mig bättre självförtroende, det här funkar inte längre känner jag! Hela tiden gå runt och ha grymt låga tankar om sig själv.. Jag kanske utstrålar att jag har bra självförtroende men så är det inte.. Nu är det glada och possetiva tankar om mig själv som gäller!

H.

Kommentarer
Postat av: camilla

OHH fyfan va äckliga saker :O skulle inte vilja träffa på dom :P

Lycka till med tentapluggandet, du är duktig!

2009-09-23 @ 21:01:33
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Eeewwwww, vilken äcklig spindelklase!

2009-09-24 @ 00:22:00
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: Sara

jag är tvungen att lägga benen i kors under mig i stolen, för om jag har dem på golvet så känns det som om spindlarna ska ta sig ut ur skärmen, ner på golvet och klättra upp på mina fötter. Blä!

2009-09-24 @ 21:12:11
URL: http://sata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0