24 September 2009

Nu är det slut för idag med plugg. Shit har fan pluggat typ från halv åtta i morse till halv åtta på kvällen. Fast jag tog en timmas promenad efter seminariet och så åkte jag och handlade i typ en halvtimma så man kan säga att jag har haft en och en halv timmas rast ^^ Inte konstigt att jag är trött hela tiden! Nästa vecka får fan ta och bli en lugn vecka! Helgen får också bli lugn, ellerhur Elin vi kan väl göra något lugnt? =)

Nu är det snart Idol, shit vilken fjortis jag har blivit! Men man måste ha något att se fram emot på kvällarna när dagen består av enbart pluggpluggplugg!
Jag är ganska stolt över mig själv som klarar av distansutbildning, fatta att snart är det bara tre år kvar tills jag är klar :P Känns jävligt långt bort måste jag säga! haha!

Saknar min älsklings Marcus massor! Bara varit borta i fyra dagar, usch snart åker jag och hämtar hem dig! ;P tihi! nejdå, snart kommer du hem och det kommer bli bäst som alltid! Jag tycker faktiskt att man måste känna den här saknade. Det är det som gör att vi inte tröttnar på varandra och det gör att jag känner att jag älskar idig så otroligt mycket! <3

H.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det får bli någe lugnt för jag är inte så pigg jag heller :) <3

2009-09-25 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0