25 September 2009

Så sjukt trött! Har inte känt den här tröttheten som jag känner nu på jag vet inte hur länge. Har inte blivit direkt mycket plugg idag för min kropp pallar det inte.. Jag har i alla fall pluggat tillräckligt för att bli klar med alla frågor, nu gäller det bara att lägga till lite mera här och där så ska det nog gå bra på tisdag.

Hade ju kunnat hoppats på att man kanske skulle fått nån eller några dagar ledigt efter tenten just för att få tillbaka krafterna efter att ha pluggat konstant hela dagarn typ varje dag i flera veckor, men icke. Direkt efter så ska man ta tag i att jobba med läroplaner från andra länder och det ska redovisas på fredag.. Direkt efter tentan ska jag sätta mig med Storbrittaninens läroplan ocg först fatta vad det står i den och jag kan fan inte engelska och sen ska jag jämföra den med sveriges. Jag orkar fan inte! Min kropp pallar inte och min hjärna hänger inte med någon stans, fattar dom inte att alla behöver ett break ibland?
Aja det är väl bara att gilla läget och köra på stenhårt tills det verkligen inte går längre... Få se hur länge man pallar..

Nu är det fredag och jag tänker inte ens röra böckerna längre för ens tidigast på söndag. Jag behöver tänka på annat än skolans historia, jag behöver fan sova och bara känna att jag kan koppla av och slippa känna stressen inför allt...

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0