26 September 2009

Idag kommer bli en bra dag! Elin och jag ska göra vilsta osäkert, så alla som inte vill möta två monster i skogen kan ju se till att stanna hemma ^^ Haha nejdå ;) Kanske slinker in i stallet också, om inte Elin vill får jag väl dra med henne! Behöver känna lite hästlukt och få klappa lite på dom underbara djuren!

I morgon ska jag åka till framor. Min älskade lilla farmor som har tagit steget ut i den stora världen och flyttat till en lägenhet! Kommer kännas grymt konstigt att inte få åka till radhuset där hon och farfar alltid har bott. Eller i alla fall så länge som jag kan minnas. Ska bli kul att se hur hon har det och om jag har fattat rätt så bor hon nu närmare Kristinehamsn bästa konditori, nämligen Eies (eller hur det nu stavas xD) Där finns dom godaste semlorna man kan tänka sig, det bara durrar i hela kroppen när jag tänker på det ;) Vi ska åka till min favorit affär IKEA också, ska se vad jag kan hitta för roligheter där ;P Finnas alltid något som man gillar som man egentligen inte behöver. Jag tror det är typ 100ade gången sen i sommras som jag besöker IKEA i så fall ;) haha, så länge det inte är lika litet som i Gävle och så länge det inte är lika jobbigt som i Uppsala så blir jag glad ;P haha!

Nej, nu är det dags att torka håret och dra på sig kepsen och invänta Elin. Kommer bli en bra dag!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0