27 September 2009

Tänk vad en liten grej kan få hela ens humör att svänga! Dagen har varit skitbra och jag har mått jättebra hela dagen. Men för bara några minuter sen gjorde mitt humör en total omvändning. Var inne och skulle boka det hotellet som jag och älskling ska bo på i Göteborg, men fanns det kvar? NEJ! Fanns det några andra jävla hotell i den där äckliga jävla staden kvar så vi kunde bo fredag-söndag? NEJ! I morse fanns det två hotell och igår fanns det tre, varför är jag så jävla dum och inte bokar när jag vet att det finns? Fan vad jag hatar mig sjävl ibland....
Aja, fanns i alla fall ett centralt hotell så vi kan bo torsdag-lördag och sen får vi väl bo på gatan tills söndagen eller nått... Det som jag ville komma till med det här är att nu är jag så jävla negativ till allt.. Jag känner att tentan kommer gå åt helvette och går tenatan åt helvette så tänker jag inte ens fortsätta. Då är det inte ens värt att sitta och plugga så som jag har gjort nu och veta att jag har en jävla tenta hängade efter mig.. då kan jag lika järna söka jobb på Mc D och jobba där tills jag dör eller nått...

Nej fan nu ska jag sluta innan mitt negativa humör går ut över andra människor. Hoppas på att det känns bättre i morgon och att jag får nån fason på mina äckliga tenta frågor.. Det kommer ju inte bli bättre av att surtanten till lärare som vi har ska sitta och lyssna och välja fråga som jag ska svara på... FANFANFAN!!!

H.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hej hej.

Ni kan sova hos oss! =) om ni vill förstås?

Vi har bäddsoffa och så. När kommer marcus hem från norge? Kram på dig svägerskan! =) hihi

2009-09-28 @ 17:58:19
URL: http://crazylifeofmadeleine.blogspot.com/
Postat av: Helena

Vilken tur :D Han kommer hem på måndag nästa vecka :)Ni får ha det så bra så ses vi nästa vecka :D puss och kram!

2009-09-28 @ 19:52:56
URL: http://helenamariaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0