27 September 2009

Underbar dag/kväll med elin igår. Åkte som sakt till Vilsta och vad gör vi? Jo, vi bärjar gå milen åt fel håll så vi hittar ju inte xD tror att vi till slit gick lite mer än halva, men det blev typ som hela för vi gick i typ alla uppförsbackar som finns i den där skogen. Faktum är att den bara består av uppförsbackar ;) Klappade lite på hästarna också, så mys!
Vi åkte iväg och hyrde två filmer, en skräck och en tjejfilm :) Unborn hette skräckfilmen och den var ju lite iklass för sig. Gillar inte när små äckliga jävla barndemoner ska komma och döda och vrida och vänta folks kroppar i olika riktningar ^^ Det här kommer ju få mig att ha svårt för att sova själv när jag är hemma hos älsklingen sen xD som tur är så är jag ju ingen tvilling ;) ellerhur Elin ;P
Den andra filmen var Bröllopsduellen, sjuk roligt måste jag ju säga! Om jag och Elin skulle gifta oss på samma dag så skulle de exakt bli sådär! HAHA! Har alltid så sjukt kul med dig gumsegos :D Kan knappt vänta på våran inplanerade vin, sprit och glasskväll ute i skogen :D kommer bli nice!

Idag bär det som sakt av till farmor och IKEA :D Blir lite plugg att ta med men det får jag leva med.. Ikväll är det hotellbokning som gäller, Göteborg here we come very very soon ;D Tihi!

 

Lite fjortis varning på hur jag tar kortet men jag var ju bara tvungen och visa min snygga outfit som jag hade i skogen igår xD

H.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det var en perfekt dag helt enkelt :D <3

2009-09-27 @ 09:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0