28 September 2009

Idag har det varit en ganska bra dag. Är på sjukt mycket bättre humör än vad jag var igår kväll när jag skrev. Vissa av sakerna jag skrev då flög bara ur fingrarna utan att jag riktigt menade det.. Ganska bra att ha en blogg att avreagera sig i än att bli arg på folk runt om kring mig, kan nog folk hålla med om ^^
För att vara måndag har det varit ganska lite plugg, känner att jag kan inte komma på mer som kan vara nödvändigt till i morgon och det som jag som sakt inte har lärt mig eller skrivit ner i mina svar idag kommer jag ändå inte lära mig eller komma på tills imorgon.
Dagen började med en lång skön promenad ner på stan för att lämna tillbaka två filmer, det så så grymt skönt att gå på mornarna. Nu ska jag bara lära mig att göra det varje morgon och innan frukost ska det vara. Har varit lite dålig på den delen. Är ju så gott med frukost så det bli lätt att jag äter det först. Men inte nu längre, promenader innan frukost gör kroppen så mycket bättre.
Måste väl egentligen komma igång med någon träning också, men jag vet inte riktigt vad jag vill göra. Skulle vara kul att komma igång med badminton igen men jag kan ju inte spela med mig själv, simma är ju också skönt. Friskis och svettis är ju kul om man inte går på samma pass för många gånger och gym är ju också kul att variera träningen med, så vad ska man välja? Får se vad det finns för utbud i Säter :)

Nu ska jag se Idol, ringa babe och sen sova! Natti natti.

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0