29 September 2009

Haha, har gjort mörka slingor i håret och jag och mamma skulle prova att göra folieslingor.. BIG MISTAKE! Blev inte riktigt så bra som det blir hos frisören om man säger så xD Blir till att gå och köpa ny färg, måste bara säga att det är MÖRK brun jag köpte sista, måste alltså köpa samma färg i morgon så jag kan färga hela håret jämt igen. Det här kommer betyda att jag kommer bli svartskalle från och med i morgon! Tänk vad ett litet mistag kan ge för stora förändringar :P haha! Fast det är ju inte första gången det har blivit fel om man säger så. För två år sen råkade jag också färga det så det blev typ svart. Men egentligen gör det inget med mitt hår för jag har så kallat "glashår" och det betyder att färgen inte sitter som färg ska, det blir mer som en toning och försvinner sakta men säkert med tiden. Sista jag färgade håret var för 3-4 månader sen och jag hade inte ens någon utväxt efter det ;)
Kanske enda fördelen med mitt hår..

Jaja, det är bara att gilla läget som det är nu och hoppas på att folk inte tycker att det är allt för fult ^^ Hoppas inte Marcus tycker att det är fult för han måste ju ändå leva med att se mig varje dag i det ;) men det blir nog bra, annars får jag äl börja slinga det blont och sen färga tillbaka till min normala färg ^^ Jävla prosses, det får helt enkelt bli som det blir :P

God natt på er!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0