29 September 2009

Jag kan inte tro det men jag klarade tentan, JAG HELENA MARIA ANDERSSON HAR KLARAT MIN TENTA :D Sjukt lycklig jag är! Det går inte att beskriva. Helt plötsligt känns det som ett stort jävla betonghus har försvunnit från mina axlar! Jag har aldrig tyckt att det har varit jobbigt med prov och sånt, men nu har jag ju haft typ nervösa sammanbrott blandat med panikångest inför den här ^^ Tenta låter ju så sjutk mycket emr alvarligt än prov :P haha!
Ska fira med en promenad ner på stan och fixa mig en Visa-kort istället för mitt kort jag har nu. Är trött på att inte kunna betala överallt bara för att vissa inte är uppkopplade mot banken jämt...

En lyckligare människa går vidare i livet :D

H.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Grattis!

2009-09-29 @ 17:50:08
URL: http://livingaloud.blogg.se/
Postat av: camilla

Härligt hörredu :D

2009-09-29 @ 18:04:43
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0