30 September 2009

Dagarna bara försvinner och går jättefort, men det är ju ganska bra eftersom att det betyder att det inte är så många dagar kvar tills måndag =)
Har väl inte gjort så överdrivet mycket plugg idag kanske som jag kunde ha gjort, men det är skönt att få ta det lite lungt efter förra veckans rå plugg till tentan. Men i morgon blir det till att läsa en bok och ha studiegrupp. Kommer nog ta hela dagen, ganska många sidor i boken och man måste ju tänka och antekna hela tiden också. På kvällen blir det en sväng ner på stan också för att se vad Eskilstunas gallerior har att erbjuda, det är ju kvällsöppet och kupong kväll ^^ Passar en student som mig ;)

Ska åka till Harrys en lite stund sen för att träffa vännerna. Länge sen jag såg dom eftersom att jag har varit uppe i Säter ganska mycket och mer kommer det bli :D Men som sakt, det bli inte så länge ikväll eftersom att jag måste upp tidigt i morgon. Har infört att jag ska gå upp klockan sju varje morgon så jag kan gå ut på en morgonpromenad innan jag börjar plugga. Man vaknar verkligen till och rensar hjärnan med frisk och kall luft. Super skönt!

Om fyra månader och 11 dagar fyller jag 20, åååh vad jag vill ha Februari nununu! ;D Tihi!

H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0