5 September 2009

Blev som sakt en kväll med Elin igår som innehöll fördrink, drink till maten, eftermatendrink och drink efter drinken :P haha! Elin beställde fel pizza och jag dregglade när jag slutade dricka ur sugröret, alltså en helt normal kväll när det är hon och jag :P tihi! Superhärlig var den, kan knappt vänta tills vi gör om den ;D

Har en del att göra idag eftersom att jag åker upp till skogen imorgon, men jag orkar inte. Skulle bara vilja ligga i min säng och ha någon annan som packar åt mig och städar och pluggar... Menmen, bara att bita ihop! Snart kommer Cosmo hit och ikväll blir det klassfest :) Kommer bli nice! Livet leker just nu :D

Bara två dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0