6 September 2009

Helgen är över och imorgon är det tillbaka till pluggandet igen. Fast nu börjar jag tycka att det är roligt faktiskt :) Ska börja med skolans historia, låter ganska tråkgit men jag tror det kan bli kul. Ser fram emot nästa termin då det är inriktningsblock som gäller. Tycker det är skitjobbigt at vara blandade i grupperna, skulle vara bättre om dom som ska plugga till förskollärare är i en grupp osv. Menmen, är väl bara att bita ihop och kämpa på.. 15 vevkor kvar tills nästa termin börjar ^^

Nu sitter jag hemma hos älsklingen i min ensamhet och njuter av tysnaden. Låter tragiskt, men det är faktiskt skönt! Bara slappa och inte ha något annat än sig själv att tänka på. Imorgon kommer älsklingen äntligen hem (jag vet att jag tjata om det) och jag kan knappt vänta!Vill bara gosa in mig i hans famn igen :D Tihi!

H.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sitter också hemma å myser om dagarna (läs: har huvudet i en bok å mumlar svordomar för att du inte fattar allt)? hahah =)

2009-09-09 @ 22:55:11
URL: http://bohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0