3 Januari 2009

Nu har det gått ett par dagar på det nya året och det känns som om det lika gärna skulle kunna vara 2009 fortfarande ^^ Inget annorlunda har hänt. Det som blir annorlunda är väl att jag börjar en ny kurs om två veckor och det kommer blu underbart! Slippa Pg i två hela terminern innan det är dags att ta tag i den kursen igen... Aja, får njuta så länge jag kan ;) 
En annan sak som är bra med att det är nytt år är att det snart är sommar igen. Sol, värme, bad, festivaler, goa vänner och allt annat som hör till sommaren skulle inte sitta helt fel nu ;) Jag kommer ligga på nyhyttans underbara strand varje dag och jobba på brännan, hoppas bara att sommaren inte blir lika regning som 2009 för då kommre jag ligga varje dag i solariet och jobba på brännan ;) Jag bara älskar sommar <3

Jag och babe har kommit på att bastun är ganska skön att sitta i. Undrar varför det tog nästan ett år innan vi har använt den. Fast vad säger man, bättre sent än aldrig ;) Bastade på nyårsafton med Anna och Olle och det var super! Älskar att sitta där och känna svetten rinna och sen springa ut i snön och svalka sig. Jag får nog skryta lite med att jag var bastukung även om Olle har lite finne blod i sig ;) Ruskigt stolt! Resten av kvällen spenderades med massa god mat, kort spel (som jag vann) och en tripp över till grannen för att säga Gott Nytt År :) Den bästa nyårspresenten som jag fick (och den enda) var att älsklingen fick vara hemma från jobbet <3 LOVE!

Nu är det dags att se vad det här året har att bjuda på. Förra året är svårt att toppa, men jag tror att det här året kommer kunna göra det :) Ser fram emot ett år fullt med kärlek, vänner, skojiga saker och nya minnen :)

H.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0