7 Januari 2010

Inte för att klaga, men fy satan vad kallt det är ute! Känns ju som att näsan ska ramla av så fort jag kommer utanför dörren.. Inte okej! Nog för att jag älskar snö men nu börjar jag känna att det är dags för lite sommarvärme :) Packa väskan och dra utomlands skulle inte sitta helt fel, men det är väl något som får vänta till sommaren :)

Nästa vecka är dagen som jag aldrig trodde skulle komma. Sisa dagen på den här kursen! Har längtat så länge efter den, det här var nämligen inte en rolig kurs. Det värsta är att jag har två liknande till innan utbildningen är slut.. Menmen, bara att bita ihop ^^ Sen ska jag bara gå och hoppas på att jag får godkänt på den också. Får jag inte det så vette fan vad jag gör. Antagligen dränker mig i nån isvak nån stans! Utan polarna i kursen hade jag aldrig klarat av det här. Snacka om flopp att lägga den här kursen först... Aja, jag vet ju varför egentligen och det är ju bra men endå liksom....

Snacka om att mina inlägg bara blir mer och mer meningslösa.. Kanske borde börja en ny blogg, en 2010 blogg liksom och byta till blogspot? Någon som vet om det är bättre eller sämre?

H.

Kommentarer
Postat av: madeleine

jag tycker blogspot är bättre! :) skaffa det vettja! =)

allt bra med dig? har bror åkt till norge nu igen?

Kram

2010-01-08 @ 12:13:06
Postat av: Svar

Funderar faktiskt på att göra det :) Det är bara bra, tar tåget upp imorgon igen :) Nja, han åkte dit en sväng i onsdags men fick åka hem igen... Sen ska han dit en sväng på måndag igen och sen åker han och jobbar insdag till lördag ^^ lite krongligt :P haah!

2010-01-08 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0